Wat betekend ' relaying niet toegestaan' bij het verzenden van een mail via iphone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
13.9K

Antwoorden (1)

Het feit dat dit met een Iphone gebeurt is niet bijzonder, dit kan je ook overkomen met een andere telefoon, Ipad, of PC.
Je probeert een mail te sturen (SMTP) via een andere mailserver dan de internetprovider van je netwerk.
Je moet dan als uitgaande mailserver die van je provider opgeven.
Een mogelijkheid om dit voorkomen is IMAP te gebruiken of webmail.
escape