Browsergeschiedenis in IE9 word niet meer weergegeven.Weet iemand een oplossing?

Had het vroeger nog eens,toen moest ik ergens wat aanvinken maar weet niet meer waar.

fremar
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Bij Internetopties - Algemeen - zie je browsergeschiedenis. Dar ga je naar Instellingen. Daar zie je onderaan Geschiedenis. Die kan je op x aantal dagen bijhouden zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
sorry,maar dit is geen oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Automatisch aanvullen met de browsegeschiedenis kan op de volgende manier in of uitgeschakeld worden: Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer. 2.
Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties. 3.
Klik op het tabblad Inhoud. 4.
Klik onder Automatisch aanvullen op Instellingen. In het volgende venster kunt u een vinkje zetten bij Browsegeschiedenis. Daarna kunt u de vensters sluiten door op OK te klikken.