Ik heb een IP adres met de volgende info ( zie extra uitleg) kan ik hier zeker van stellen dat er vanuit dat bedrijf wordt geinternet?

Ik heb via een IP Tracer de volgende info
inetnum: 193.173.177.2## - 193.173.177.###
netname: OTS45285
descr: Belastingadviesbureau #######
descr: ######
country: NL
admin-c: BGWM1-RIPE
tech-c: BGWM1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: AS286-MNT
source: RIPE # Filtered

person: B G W M de ####
address: Belastingadviesbureau #####
address: #####estraat 132
address: ####
address: NETHERLANDS

ik heb bewust uit privacy gegevens weg gelaten met ####

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Met deze gegevens kan je niet zien of er word geinternet vanuit dat bedrijf.

Kan zijn dat ik je vraag verkeerd begrijp.

Ik weet niet wat je intensie is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je er niet 100% van opaan dat je gevonden ip-adres klopt met de gegevens.
Het IP adres is uw unieke adres op het internet, maar verandert ook wel en kan ook door omleidingen (crimineel) gebruikt worden. Ook als je jezelf afschermd is er een ander IP-adres te zien.
Uiteindelijk kan politie en justitie via een provider inzicht hebben in de echte gegevens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je gerust mag aannemen dat de bron van het bericht afkomstig is van dit domein.
en van een computer van dit bedrijf als iemand via remote de pc aanstuurt kan je natuurlijk niet zeggen
capthavoc