Bestaat er een website waarmee aan de hand van een ip adres kan zien, waar iemand berichten heeft geplaatst?

Geen ip tracer!
Ik bedoel ik wil van het volgende ip adres (ff stom vb) 195.207.206.64 weten als die ergens bericchten /profielen heeft.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

nee dat zou de privacy wel erg aantasten
Alleen je provider weet welk ip aan welke welk pc is toegewezen bovendien bijna iedereen gebruikt dynamische ip,s dus wisselt dat ook nog wel eens
meestal valt dat wel mee tegenwoordig omdat modem router meestal altijd aanblijven maar toch het is niet 100%
alleen een mac adres van die pc is vast.

zoals gezegd alleen als bijvoorbeeld de politie een bevel daartoe geeft kan dat
als normale gebruiker kun je dat niet
capthavoc
12 jaar geleden
Een handige site voor dit soort toepassingen is http://www.ip-adress.com/ip_tracer/