Gmail account aanmaken lukt niet?

Als ik alle dingen heb ingevuld en op accepteren klik zegt hij dat mijn leeftijd te jong is, maar dat komt omdat ik 1 keer een typefout maakte met het jaartal, ik heb toen al mijn geschiedenis gewist en het opnieuw geprobeerd, nu met het goeie jaartal en hij gaf dezelfde melding. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
7.9K

Antwoorden (5)

neen, ligt niet aan jou, maar aan Google. Is een probleem de laatste tijd, heb het zelf ook ondervonden. Het is wel balen als je al die velden hebt ingevuld, maar ja... Later nog eens proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je nou die foutmelding krijgt, ga dan terug met "pijl naar links" op je webbrowser, dan hoef je niet weer alles in te vullen, alleen je paswoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niet je geschiedenis wissen maar je cookies dan zal het wel lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google heeft waarschijnlijk toch dat jaartal van jou onthouden, misschien is dat het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet denk ik even je cookies opruimen en je geschiedenis
en de pc herstarten en daarna nog eens proberen ?
capthavoc
12 jaar geleden
Ik vind het erg raar dat gmail maar een bepaalde leeftijds groep mag hebben.. mail is er toch voor iedereen? of ben ik nou achterlijk?

Afijn wat je inderdaad ff moet doen je is je cookies leegmaken.
Wilt dit niet werken probeer het dan eens in een andere browser.