Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg steeds een alert?! HELP AUB

ik krijg steeds een alert als ik van webpagina wissel. bv: van goeievraag.nl naar marktplaats.nl
dit gebeurt bij alles OP HET INTERNET.
Hulp aub?

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb windows 7, en als ik met google chrome werk, gebeurt er hellemaal niks. Dus volgensmij is er wat mis met internet explorer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
509

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk even bij jouw internetinstellingen. Daar heb je waarschijnlijk aangevinkt dat je overal van op de hoogte wilt blijven (bv als een programma wijzigingen op je computer wil aanbrengen). Zet dat uit en je bent van het probleem af.
Het kan ook te maken hebben met je firewall. Als je een beter antwoord wilt, geef dan even aan welk systeem je gebruikt (windows of een ander, en welke editie, Vista, of Windows 7 of nog anders). Heb je een nieuw programma geínstalleerd onlangs, of heb je een nieuwe virusscanner aangezet? Dat soort dingen zijn wel handig om een goed beeld te geven van jouw probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt erop dat je een toolbar (balk) hebt geïnstalleerd in je Internet Explorer die bij paginawisseling een JavaScript-venstertje laat zien met daarin wat vreemde informatie.

Ik zou je aanraden te kijken of er taalkbalken aanstaan die je uit kunt zetten. Hoe dit in de tegenwoordige Internet Explorer moet, weet ik even niet.

Al met al zou ik je Internet Explorer willen afraden en Chrome of Firefox aanraden. Die zijn minder ontvankelijk voor ongewenste scripts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding