Snelheid van mijn internetverbinding loopt steeds terug. Hoe kan dit??

Ik heb sinds kort een nieuwe desktop, een nieuw modem en een nieuwe router.
De PC is de Acer AX 3400.
De modem is van Online het merk de Huawei.
De router is de Sitecom, de dualband 300N.
Ik heb hier maximaal 8 Mbps downloadsnelheid, niet al te veel maar het is niet anders.
Het probleem is:
Als ik een poosje op internet zit loopt de snelheid van de verbinding steeds verder terug.
Als ik de modem en de router opnieuw reset heb ik mijn oude snelheid weer.
Dit blijft zich maar herhalen.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

zou contact opnemen met je provider volgens mij ligt het probleem daar en je kan eventueel je pc opruimen met ccleaner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg bij resetten weer de goede snelheid, dus het ligt niet aan de snelheid die ik binnen krijg. Ccleaner gebruik ik al regelmatig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mischien is je modem stuk of de router is iets mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een andere router al geprobeerd dat is het probleem niet. Ik zal een mailtje naar mijn provider sturen, misschien kunnen ze de lijn meten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is zeker een goede optie