Hoe voeg je tekst in een filmpje toe?

Ha iedereen

Ik vroeg me af hoe je tekst in een video kan toevoegen zoals dat hier gedaan is: http://www.youtube.com/watch?v=OlD6xFU8Wnk Ik heb een mac. Hulp wordt gewaardeerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Antwoorden (2)

Er is een mogelijkheid op YouTube zelf om tekst toe te voegen maar dat zal er niet zo mooi uit zien als in het filmpje die je als voorbeeld gebruikt hebt.

Als je het resultaat wil bereiken die je in gedachte hebt dan kan je het beste gebruik maken van zogeheten video-editors.

Denk aan Windows (Live) Movie maker of als je een Apple hebt iMovie.

Dit zijn slechts 2 voorbeelden. Er is een ruim aanbod aan software, zowel gratis als betaald.

Ik hoop je genoeg te hebben geïnformeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt een Mac zeg je dan kan je toch in Imovie tekst toevoegen in een filmpje. Das het makkelijkst. Heb zelf ook een beetje zitten vogelen en het wijst zich vanzelf eigenlijk