Waarom is mijn zichtbare internetpagina soms anders dan wat in het adres staat?

Ik vind het erg moeilijk goed uit te leggen wat ik bedoel.

Stel ik zoek eerst (via google) op vliegvakantie en klik één van de links aan.

Daarna ga ik (in diezelfde pagina) naar bijv marktplaats en zoek iets op.

Als ik een tijdje later op mijn Interneticoon beneden in de balk klik zie ik alle pagina's die ik open heb en daar zit ook die marktplaats pagina bij.

Klik ik die aan zit ik opeens weer in die pagina met vliegreizen terwijl het adres zegt: http:/enz/markplaats

ik krijg die vliegreizen dan met geen mogelijkheid weg alleen door de pagina te sluiten maar als daar iets op stond dat ik nog nodig had wil ik dat natuurlijk niet

12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Vaak kom je daar niet echt uit wat het waarom daarvan is maar meestal heb je vanaf een domein naam de andere link van buiten geopend in hetzelfde venster dat doen ze soms om je op hun domein te houden
Tabbladen is echt de handigste methode van werken
als je dingen naast elkaar wilt leggen.
capthavoc