Ik wel snel zelf een professionele website leren maken, waar kan ik daarvoor terecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Hmmm , het zijn dan misschien geen cursussen , maar het zijn wel gemakkelijke websites om een site te bouwen. hier een paar voorbeelden :
Nederlandstalig*
www.come2me.nl
www.webklik.nl
Engelstalig*
www.webs.com
www.weebly.com

Heel erg makkelijk en bovendien hoef je geen verstand van html en dat soort gedoe te hebben , wil je wel iets met html dan kun je dat in de meeste gevallen gewoon er in plakken!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar komt wel wat bij kijken hoor, als ie professioneel moet zijn dan zal toch wel wat (codeer) talen moeten leren, zoals HTML en CSS en eventueel nog PHP. Maarja als je nog over geen van deze talen beschikt dan zou ik beginnen bij HTML dat is zo'n beetje de basis. Om deze taal beter te leren ontdekken zijn er veel verschillde boeken en tutorials te vinden. Bijvoorbeeld in de bieb maar ook gewoon op het internet. Veel succes. De websites die me voorganger gaf die zoals Webnode enzo dat ziet er dan misschien wel gelikt uit maar de codeer taal is natuurlijk bagger.