RTL gemist doet het bij mij niet meer op Google Chrome, Firefox en Explorer ! wat kan ik nog doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb Microsoft silverlight al gedownload maar er blijft komen dat ik die nog moet downloaden! hij staat ook al ingeschakeld enzo.. is er nog een andere browser ofzo waar ik het wel op kan kijken?

Toegevoegd na 29 minuten:
Ja ik heb hem geïnstalleerd. Er staat wel een balkje bovenin met: "Internet Explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd. Klik hier om uw toepassingen te beheren, uit te schakelen of te verwijderen." maar als ik er op klik kan ik al die dingen wel zien, maar ik kan nergens op klikken dat hij het nu wel zou moeten doen..

Toegevoegd na 38 minuten:
nou niet dat ik weet, maar eerst deden je het allemaal, en toen deed chrome het niet meer, en toen moest ik dus silverlight voor explorer installeren (wat ik dus ook heb gedaan..) en toen deed Firefox het niet meer, zonder reden... is er ook gewoon een andere browser ofzo?

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik zie het idd! Maar hoe kan ik nou weer 'het programma opnieuw opstarten MET invoegtoepassingen'?! dat staat bij mij nergens namelijk!

Toegevoegd na 1 uur:
oh ik zie nu waar je kijkt! okee heel erg bedankt het doet het nu wel! (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heb je Silverlight naast gedownload ook al geïnstalleerd? Als hij is geïnstalleerd zou hij het moeten doen. Doet hij het dan nog niet, roep dan nog even.

Toegevoegd na 16 minuten:
Naar aanleiding van je toevoeging:

Ik heb nog eens gekeken in IE en ik heb een aparte optie om hem op te starten zonder invoegtoepassingen. Op het beginscherm staat bij mij dan het volgende:

"Sluit Internet Explorer en start het programma opnieuw op als u met invoegtoepassingen wilt browsen."

Zorg, wanneer je het opnieuw opstart, dat je hem wel gewoon opstart en niet 'zonder invoegtoepassingen'. Als het goed is zou hij het dan moeten doen. Zo niet, dan kijken we gewoon nog even verder. ;)

Toegevoegd na 19 minuten:
Naar aanleiding van je tweede toevoeging:

Ja, natuurlijk zijn er andere browsers. Zo kan je bijvoorbeeld Opera of Safari proberen. Deze kan je gewoon downloaden:

http://www.opera.com/
http://www.apple.com/nl/safari/

Toegevoegd na 32 minuten:
Naar aanleiding van je derde toevoeging:

Ik heb een knop waar heel specifiek staat 'Internet Explorer starten zonder invoegtoepassingen'. Daarnaast staat bij mij een knop waar dat niet bij staat. Zie ook even de afbeelding. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet dan Microsoft silverligt downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je adobe flash al gedownload?
Of geupdate? Daar kan het aan liggen