Ik heb iPhone 4 met IOS 5 En kan niet synchroniseren via wifi. Kan iemand mij helpen?

Hoi ik heb een iPhone 4 met IOS5 zonder jailbreak en de laatste versie van ITunes .
Het lukt mij niet om via wifi te verbinden met mijn pc .
Alleen als ik mijn kabel erin zet.
Ik heb zelf windows Vista .
Als ik op me telefoon naar Instellingen>Alegemeen>Wifi ITunes synchronisatie ga dan blijft synchroniseer nu licht grijs en kan het niet aanvinken.
Alleen als ik mijn kabel erin zet dan geeft hij aan dat hij synchroniseer.
Ik heb de optie ook aangedaan om te synchroniseren met telefoon in wifi in iTunes bij de instellingen van je telefoon als je deze verbind.
Ik zou zeer dankbaar zijn als iemand mij hiermee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn telefoon zijn batterij is 100%.
En met de lichtvoeding lukt hij ook niet ( USB kabel vanaf de stopcontact oplader)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem (met iPad 2), maar gek genoeg werkte het de eerste dag wel. Vanaf gisteren opeens niet meer. Ik heb alles al geprobeerd, maar ik krijg het niet meer aan de praat. Net als bij jou verschijnt ook bij mij het apparaat niet (meer) in iTunes.

Antwoorden (2)

Sluit de lader aan en probeer nog een keertje. ik had hetzelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je Iphone Synchroniseert via WIFI alleen als deze onder Net voeding ligt.

Waarschijnlijk, synchroniseert deze dus als je hem aansluit op je laptop aansluit ( dan wordt deze namelijk gevoed door je laptop ).

probeer hem eens aan te sluiten op het lichtnet, en kijk wat deze dan doet.

Toegevoegd na 54 seconden:
Net voeding, bedoelde ik mee: wanneer de iphone opgeladen word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gedaan met de USB stopcontact oplader in me telefoon.
Mijn batterij is ook 100% en dit is alleen nodig als je batterij onder de 50% is.