Er zijn allerlei sites waarmee je zelf je enquête kunt maken en online zetten, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is www.stand.nl waar je iets dergelijk in Nederlands kun starten. In het Engels bestaan veel dingen op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik tijdens mijn opleiding altijd http://thesistools.nl/ Erg makkelijk om een enquete op te zetten en de resultaten die eruit komen zijn ook overzichtelijk. Verder zijn er inderdaad erg veel andere websites/programma's die je zou kunnen gebruiken.
Heb gehoord dat Qualtrics nog net een iets duidelijker overzicht geeft van de resultaten, maar die heb ik zelf nog nooit gebruikt. Deze is wel alleen in het engels, op www.qualtrics.com kun je een gratis account aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met google forms kun je ook online enquetes maken