Wie weet een site / app (voor ipod touch) waarmee je een tekst van Nederlands naar Engels kunt zetten? (ongeveer foutloos..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Vertaler app
En via google vertaal kan het ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op je ipod touch, open safari en type in: translate.google.nl/ en dan je tekst kopieren en dan van nederlands naar engels vertalen, je tekst plakken in het tekstvakje en dan op vertalen drukken en dan als het goed is heeft hij het vertaald en kun je het opnieuw kopieren en de vertaling ergens neerzetten waar je het nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt via iPod ook safari en dan vertaler by Google. En anders by AppStore vertaler Als je nix krijgt ff in engels; transvalater ofsoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan met alle sites vertalen maar het is nooit foutloos zo is bijv. was van ik was blij maar ook van ik hang de was buiten check dus altijd na of het wel allemaal klopt en ga er niet van uit dat het zomaar goed is