waarom wil #Tweetdeck de laatste dagen altijd maar updaten via klein leeg scherm welke nooit meer weggaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat probleem heb ik niet..

Antwoorden (2)

Dit zelfde probleem had ik ook. Je kan hem via een kleine omweg wel de update erop zetten. Dit doe je via de Tweetdeck support het ? dan aan de rechterzijde kan je de update downloaden en installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dit zelfde probleem.

het is op te lossen door gewoon naar de pagina van Tweetdeck en naar download te gaan.

je download dan gewoon de update versie die het zelfde reageert als wat via Tweetdeck had gebeurd.