Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je elk beantwoorde enquete bij Google Docs los printen?

Voor school moet ik een enquete maken. Deze wordt ingevuld door verschillende mensen. Nu wil ik van elk persoon de beantwoorde vragen apart uitprinten. Ik krijg dit niet voor elkaar. ik kan namelijk alleen het overzicht met alle antwoorden uitprinten en dus niet per persoon.

Hoe zou ik dit kunnen doen? En als het niet kan, welk gratis site/programma kan ik wel gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb geen ervaring met Google Docs, maar volgens mij kan het met de volgende site wel:
http://www.thesistools.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar daar kun je geen statistieken zien toch? Google Docs geeft perfect in diagrammen en tabellen alle antwoorden weer. Zo zie je in 1 oogopslag hoeveel procent voor een bepaald antwoord heeft gekozen.

Andere antwoorden (1)

Je kunt de antwoorden als spreadsheet bekijken. Elke rij is dan alle antwoorden van 1 persoon.
Je kunt ze niet per rij uitprinten, maar misschien kun je wel in een andere sheet ze als lijstjes onder elkaar zetten zodat je ze als zodanig kunt uitprinten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding