waar kan ik nederlandse informatie vinden over Tim Collins onderandere van het boek: dagboek van een vampier watje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Voor info over het boek:

http://focus.deboeck.com/public/index.php?module_id=00000000002&rec_id=00000008452

Toegevoegd na 3 minuten:
Tim Collins komt oorspronkelijk uit Manchester, en woont nu in Londen. Hij is de auteur van tien boeken en heeft bijgedragen aan vele tijdschriften en kranten. Zijn favoriete smaak van bloed is AB positief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o nee ik bedoelde nie over het boek maar over hem zelf maar toch bedankt