twitter vraag, zie beschrijving.

soms zie je zo op twitter staat bv: RT @kim @tim het is lekker weer \\ ja lekker hè!? .
hoe doe je dat? want dan reply je eigenlijk iemand maar bij mij zou het er dan zo uitzien: @tim ja lekker he!?

hoe doe je dat eerste?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

dan citeer je de tweet, en dat kan niet op twitter op de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zit op ipod twitter maar jaa .
Dan moet je een quoted retweet doen en er dan iets achteraan schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon RT ervoor schrijven,
Eerst druk ik op citeer tweet en daarvoor schrijf ik RT
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar bij ipod twitter staat nergens citeer tweet
Je kunt daar TweetDeck heel makkelijk voor gebruiken. Dan kun je als je op retweet drukt heel simpel 'Edit retweet' aanklikken en er iets voor/achter zetten. www.tweetdeck.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zit op mijn ipod gewoon op een standaart twitter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je iPod kun je ook tweetdeck downloaden.;)
Kopieer wat a zegt, zet ervoor RT@a en dan // jouw reatie.
A: hoi
RT @a 'hoi'// hey!
Dan heb je het. Ook kun je gewoon quote doen op de ipod, staat bij retweet teken!