Hoe moet de sollicitatiebrief zijn?

Hey, ik zit al 4 jaar op een forum en ben lid.
Sinds kort zijn er moderatorsollicitaties via pb mogelijk voor 1 week.
Echter wil ik graag mod worden, ik denk dat ik het team kan versterken en heb goede bedoelingen maar de sollicitatiebrief moet 800 woorden zijn minimaal. Hoe ga ik dat ooit redden?
Kunnen jullie mij tips of voorbeelden geven?
Ik heb hier veel belang bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
het is maar als mod, dat gaat toch niet zo serieus met een brief en alles?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via privebericht

Antwoorden (3)

Gewoon een privebericht sturen,
Zeggen wat je vind en waarom ze jou moeten aannemen als mod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw vraag alleen waren al 67 woorden, dus 800 valt best wel mee :-). Je brief indelen in voorwoord (150), sollicitatie (500) en nawoord (150) dan lijkt het ook al een minder grote opgave.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef aan dat je al 4 jaar een regelmatige gebruiker bent, dus dat je grote affiniteit met het forum hebt.
geef aan dat je gemotiveerd bent het forum mooi en schoon te houden, ook als dat inhoudt dat je wellicht wat minder tijd hebt om actief mee te doen.
zeg dat je denkt in staat te zijn objectief boven de partijen te staan.
verder zeg je vertrouwen te hebben in je communicatieve vaardigheden.
als je dit alles een beetje aankleedt en uitsmeert, zit je zo aan de 800 woorden.
succes!