ik heb 2 accounts op facebook. Hoe kan ik hier 1 van maken zonder vrienden te verliezen?

Ik heb 2 accounts op facebook die ik wil samenvoegen. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
20.9K

Antwoorden (3)

Je kunt ze niet samenvoegen. Enige optie is om op de ene account (die je wilt houden) alle mensen uit te nodigen van je andere account.
Zet in de friendinvite een uitleg wie je bent en waarom je dit doet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Na die invites doen kun je het 2de account wegdoen.
Of je vrienden kwijt raakt is niet te zeggen. Dat ligt er aan of ze allemaal de invite accepteren.
Ritsuka
12 jaar geleden
Je mag op Facebook geen accounts samenvoegen. Voeg het account dat je het meest gebruikt toe als beheerdersaccount voor de groepen of pagina's die je beheert. Daarnaast moet je de inhoud van je profiel (foto's, notities, enzovoort) kopiëren en handmatig aan je actieve account toevoegen. Om je hierbij te helpen, kun je je informatie downloaden van Facebook.

Als je alle informatie naar één account hebt verplaatst, moet je je dubbele account verwijderen. Daarna kun je e-mailadressen en netwerken aan je overgebleven account toevoegen. Hiervoor gebruik je de pagina Accountinstellingen die je opent via het vervolgkeuzemenu 'Account' boven aan een Facebook-pagina.
bamibal
12 jaar geleden
Nodig ze uit op andere account samenvoegen kan nie
Bronnen: