Hoe kan ik alles verwijderen van wat ik op internet ooit bezocht heb??

Die hoofdletters is niet schreeuwend maar met nadruk:) alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
67K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zoo irritant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stiekum porno gekeken???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet je eigen computer?
Als het een gedeelde computer is moet je natuurlijk geen geheime dingen gaan doen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ccleaner is een programma daarvoor kun je downloaden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Door de cache te verwijderen.

Antwoorden (10)

Ja dan moet je je Geschiedenis en Cookies verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk is dit bijna onmogelijk. Je internetprovider registreert dit namelijk ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, maar die informatie zelf staat toch niet op internet? Providers mogen niets hiervan beschikbaar stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, de info staat niet op het internet en de provider mag hiervan niets beschikbaar stellen. Maar toch wordt het ergens bijgehouden. :)
Nee. Websites houden bij dat jij bent langsgeweest. Je ipnummer wordt bij websites die je bezoekt opgeslagen op de server.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat d8 ik ook al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar voor hoe lang? Totdat de server een keertje opnieuw wordt geïnstalleerd of verhuist naar een ander serverpark? Of...
Per website verschillend.
Volgens mij kun je niet alles verwijderen, maar je kunt in ieder geval je browsergeschiedenis en je cookies verwijderen.
Klik op extra, beveiliging, browsergeschiedenis verwijderen (bij mijn pc).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Internet Explorer is het: ''Beveiliging'' en dan ''Browsergeschiedenis verwijderen'' en als je dan zoveel mogelijk aanvinkt verwijder je volgensmij zoveel mogelijk, maar alles verwijderen kan gewoon niet (vorige antwoorden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt alles op je harde schijf te wissen? Dit is niet mogelijk, er blijven altijd wat gebruikerssporen achter, dus koop een nieuwe hardeschijf..Is het niet zo belangrijk dat er iet wat wat op blijft staan, gebruik dan Ccleaner en Defraggler, Deze gratis programma's maken je pc/laptop weer helemaal erg grondig schoon..

http://www.piriform.com/ccleaner/download

http://www.piriform.com/defraggler/download

Hoop je hiermee geholpen te hebben..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt nooit ALLES verwijderen, omdat door je serviceprovider ook gegevens worden vastgelegd. Maar ook bij een website die je bezoekt houdt de server van die website gegevens bij.

Je kunt uiteraard op je eigen PC de historie, cache, cookies etc. wissen, maar ook dan is het nog niet echt "WEG".

Wil je niet dat anderen je surfgedrag kunnen inzien, neem dan bijv. een browser als Firefox en kies dan uit menu "tools" de optie "private browsing". Dan wordt er vrijwel niets opgeslagen. zie voor details:
http://support.mozilla.com/en-US/kb/Private%20Browsing

Je kunt de meeste browsers overigens zo instellen dat geschiedenis, cache etc. automatisch gewist worden bij afsluiten van de browser, zodat je dat niet handmatig hoeft te doen (en dus niet kunt vergeten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar bestaat ook een sneltoets voor, zonder die handel te downloaden. :)
Mijn ervaring is dat het nooit echt lukt om alles te verwijderen. Als ik de browsergeschiedenis wis, dan zie ik vaak alles nog staan in de "adresbalk" van mijn browser. Dan moet ik alsnog handmatig al deze adressen verwijderen.

(dit doe je door op het pijltje te klikken naast de adresbalk. je ziet naast elk adres die je hebt bezocht een kruisje staan om ze STUK VOOR STUK te verwijderen.... ZZZZ)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook in één klap hoor.
Als je alles wilt verwijderen doe je er goed aan om CCleaner te downloaden.

Na het installeren klik je bovenaan de eerste optie aan (in bijgevoegde bronnen heet het cleaner) en dan in allebei de tabbladen vink je ALLES aan.

En daarna klik je op "run cleaner" (zoals in het voorbeeld, als je het download is het in het Nederlands), dan wordt alles eraf gehaald.

Als je zeker wilt weten of alles er echt af is, kan je alles gewoon nog even voor de zekerheid nalopen.

Toegevoegd na 41 seconden:
De site om Ccleaner te downloaden:

http://www.piriform.com/download

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit programma is zo makkelijk, omdat je niet alles apart hoeft te verwijderen, maar alles in 1 keer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je google chrome gebruikt, kun je gewoon ctrl h doen en dan krijg je je browsergeschiedenis en daar vind je de optie om deze te verwijderen, ook kun je via dit menu de cookies van websites verwijderen