Hoe/Waar kan ik iemand vinden op Facebook met alleen de voornaam en woonplaats?

Dus dat ik dan alle mensen krijg uit die woonplaats die die voornaam hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
23.1K

Het beste antwoord

Typ in de zoekbalk boven de voornaam en druk op het zoek icoontje. Automatisch zie je dat er links in een heel lijstje 'all results' of waarschijnlijk 'alle resultaten' is geselecteerd.
Druk op het icoontje daaronder van 'people' of waarschijnlijk 'mensen'.
Dan zie je alleen maar mensen en bovenaan dat lijstje mensen staat 'location/locatie' en in het vakje ernaast kan je de woonplaats intypen. Hopelijk is het zo duidelijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had nooit bij die knop "Mensen" naast de zoekresultaten gekeken. Daar kun je inderdaad op de locatie zoeken. Bedankt!