Iphone 3Gs heeft verbindingsproblemen. Wat is er aan de hand en hoe moet ik dit oplossen?

Sinds gister doet mijn iphone enorm vreemd. De iphone geeft ten eerste altijd aan wat voor verbinding hij heeft. Een bolletje naast provider betekent standaard GPRS verbinding, en 3G spreekt voor zich, dan heb je 3G verbinding. Een van die twee heb ik constant in m'n beeld, maar zodra ik van een App gebruik wil maken die internetverbinding eist, durt het enorm lang als gevolg stopt de app met verversen (zoals facebook e.d.) of de app geeft al direct een melding dat er internet verbinding vereist is. Echter heb ik op dat moment gewoon GPRS of 3G. Meerdere keren aan en uit gezet, gereset, ook nog gereset via Itunes en dergelijke. Geen verschil.

Ik heb het idee dat ik deze iphone de container in kan gooien, maar ik waag het nog op goeievraag.nl

Iemand suggesties oplossing o.i.d. ???
Heel erg bedankt in ieder geval !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nog niet weg gooien !! Heb je nog garantie ? Ik heb zelf ook zo iets gehad op gestuurd ja garantie net voorbij ! Ja 250 € of zo kon niet gemaakt . Ik naar klein reparatie winkeltje 50 € een nieuwe antenne (ingebouwd ) prima prima . Dus er is nog hoop . Veel geluk !.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal top! Dit is precies een antwoord dat ik nodig had! ik heb inderdaad geen garantie meer, anders was het geen probleem, dan kreeg Apple hem van mij terug en mochten zij het maar lekker uitzoeken. Maar zonder garantie dus niet het geval.... Helemaal geweldig! Dan ga ik van de week even een winkeltje in het centrum opzoeken die die reparaties uitvoert! topper! Dankjewel voor de reactie !

Andere antwoorden (1)

je moet hem een keer riesetten
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn uitleg staat dat ik hem meerdere keren handmatig heb gereset, en een keer via Itunes compleet herstelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het ook al eens geprobeerd via WIFI? Krijg je dan dezelfde problemen?
Heb je ook al gewoon met safari eens geprobeerd en andere apps die Internet vereisen?
Misschien dat je op het moment slechte dekking hebt (door het weer of andere storingsbronnen?) Heb je je telefoon op de nieuwste firmware (verhelpt ook vaak verbindingsproblemen) en is deze gewoon standaard of maak je gebruik van een jailbreak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee met wifi in het thuisnetwerk heb ik hier geen enkel probleem mee. Dan kan ik gewoon gebruik maken van internet. Ja met safari heb ik het ook geprobeerd, werkt ook niet, ik krijg dan de melding "onmogelijk om de pagina te openen" En die kreeg ik ook als ik dus gewoon geen bereik oid had. Slecht bereik kan het niet zijn, want ik heb het logo'tje van GPRS of 3G in mijn statusbalk, wat aangeeft dat ik juist wél internetverbinding heb. Dat is juist zo verwarrend! Ook heb ik nieuwste software erop staan, ios 4.3.5.
En inderdaad, mijn iphone 3gs met Ios 4.3.5. is officiële, legale software van Apple.