Wat is een factuuradres en alternatief adres?

Ik ben iets aan het bestellen op internet en daar staat de vraag of ik het naar het alternatief adres wil hebben of factuuradres? Ik weet niet welke ik aan moet vinken want ik weet niet wat het betekent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
28.1K

Antwoorden (3)

een alternatief adres is een ander adres als waar je woont, het factuuradres is het adres waar de rekening naar toe moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zijn beide adressen hetzelfde als het adres waar je woont.

Factuuradres is het adres waar de rekening naartoe moet. Factuur betekent namelijk rekening.

Alternatief andres is een ander adres dan waar je woont. Als het het pakketje bv op ke werk wilt laten afleverwn dan kun je dat adres daar invullen.

Afleveradres is het adres waar het pakketje afgeleverd moet worden. Dus waar ze het moeten brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
factuuradres is het adres naar waar je factuur wordt gestuurd en alternatief adres is als hetgene wat je besteld moet worden opgestuurd naar een ander adres als het factuuradres. dit is zo bijvoorbeeld als je iets online koopt en cadeau wil doen.
als het voor jouzelf is dan kan je het gewoon naar jou factuuradres laten sturen.