Ik zoek gedichten als rouwtekst na zelfdoding, wie weet een goede site daarvoor?

Ik heb al veel gegoogeld, maar ik kan weinig vinden over specifiek zelfdoding.

12 jaar geleden
in: Internet
34.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst gecondoleerd. Ik denk eerlijk gezegd dat je in de rouwtekst niets moet laten blijken van de reden van overlijden. Zoek dus naar rouwteksten algemeen, of een paar zinnen dat betrekking heeft op het leven van de betreffende persoon.
Zo denk ik he. :)
Sterkte

Antwoorden (5)

kijk hier even

http://www.boekgrrls.nl/BgDiversen/Onderwerpen/PoeziePagina/Overlijden.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.uitvaartinfotheek.nl/overlijden/tekstenrouwkaarten.html#zelfdoding

Misschien heb je hier wat aan

Toegevoegd na 6 minuten:
Samen gelachen,
samen geleefd.
Alweer een paar dagen uit het oog,
nu voor altijd een speciale plaats in mijn hart.

Ik vond dit ook wel een mooi gedichtje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer zelf eens te sichten ,jij kent de persoon het beste. Soms lijkt iets moeilijk maar heb zelf diverse gedichte geschreven na overleiden van moeder. En ik ben echt geen schrijfer. Maar als het uit je hart komt is het altijd goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.gedichten.nl