Hoe komt het dat www.goeievraag.nl veel meer bezoekers trekt dan http://antwoord.bibliotheek.nl ?

De opzet van beide sites is vrijwel identiek en http://antwoord.bibliotheek.nl bestond eerder.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

1) Marketing, marketing en netwerk (Ilse Media, zie bron)
2) Kwantiteit zegt niets over kwaliteit. Dus meer bezoekers zegt niets over positieve of negatieve gebruikerservaringen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Voor goeie vraag is gewoon betere reclame gemaakt om de naamsbekendheid te vergroten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het op GV veel gezelliger is ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Behalve dat heb je hier vast ook sneller antwoord. Voordat iemand iets opgezocht heeft in een bilbliotheek ben je wel even verder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De gebruiksvriendelijkheid van Goeievraag is ook beter. Je ziet meteen vragen, dan triggert mensen om door te lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
pasgeleden is GV in het nieuws geweest op www.nu.nl. hierdoor ben ook ik geattendeerd op het bestaan van GV. En ik moet bekennen, bestaansrecht heeft het!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel reclame, en een makkelijkere site-naam om te onthouden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is nieuw en uiteraard de gemaakte reclame speelt een enorme rol.