Kan ik de plays op m'n last.fm profiel updaten/ synchroniseren met de plays in ITunes?

Ik ben een maand weg geweest en deed gisteren voor het eerst weer m'n IPod aan de computer. Mijn Last.fm Scrobbler moest even updaten, en daarna werden alle plays van afgelopen maand NIET toegevoegd! Daar baalde ik enorm van, en nu vraag ik me af, er moét toch een manier zijn om de plays in Last.fm en ITunes gelijk te laten lopen? De tracks hoeven niet per se in m'n 'Recently Listened Tracks' te staan, als ze maar meetellen voor het totaal aantal plays, en als de artiesten die onder aan m'n pagina staan met het aantal plays erachter maar worden hersteld naar het nieuwe aantal plays (die in ITunes te zien is) Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, voor zover ik weet ben je ze kwijt. Dit is misschien wél een optie als je ze écht wilt meetellen: http://www.last.fm/forum/34905/_/652097/1#f13664360