Hoe kan je met een Iphone Op de gewone twitter site, En NIET op de mobiele site

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Je zou een andere browser op je iPhone kunnen gebruiken zoals: Mini Opera. Anders zou ik het niet weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de apple store kan je gratis twitter downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het dan via google. Bijv. Intypen in Google: settings twitter en dan krijg je de site te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn HTC Wildfire kan ik gewoon naar instellingen gaan en dan mobiele versie uit vinken. Misschien werkt dat ook bij de IPhone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal staat onderaan de pagina "Ga naar desktop versie" of iets dergelijks...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal wordt je gelijk doorgelinkt naar bijvoorbeeld m.twitter.com, meestal heb je onderaan staan ''Ga naar de desktop versie'' dan klik je daarop.

Wat je ook kan proberen is om twitter.com/#, soms wordt je dan niet doorge;linkt.