Is het mogelijk om de "backward button" in je browser via het toetsenbord te bedienen?

Wanneer ik naar een vorige pagina in mijn browser wil, dan kan ik dat op twee manieren doen:
1. met mijn muis op de "backward button" klikken (zie afbeelding), of
2. op een knop van mijn muis klikken (deze mogelijkheid zit standaard op mijn muis).

Het lijkt me veel handiger om zo'n optie op het toetsenbord te hebben. Kan dat, en zo ja, hoe doe je het?

Picture for question
Pieter2011
12 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Ja, het kan en je doet het met de 'backspace' knop. Al moet je dan natuurlijk niet in een tekstveld staan o.i.d..

Succes!

Tweekaz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja. De meeste browsers maken gebruik van de Backspace. Alleen werkt deze niet als je zoals hierboven al is vermeld in een tekst veld staat waar je tekst kunt verwijderen. Ctrl + Backspace is het omgekeerde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook Alt+pijltje naar links gebruiken. Super simpel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of als je een muis met knoppen aan de zijkant hebt, kun je die ook instellen als 'back-knop'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat zegt de vragensteller zelf ook als optie 2....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps, je hebt gelijk! (had alleen de vraag gelezen, en niet de toelichting).