Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik internetten met mijn PC via de wifi van de GSM?

Mijn PC zit normaal gesproken bekabeld op internet. Zit geen WIFI in de PC. Wegens verbouwing moest mijn PC verhuizen en kan niet bekabeld aan de router. Mijn GSM heeft WIFI en kan met USB op de PC aangesloten worden. Kan ik het spul zo instellen dat de GSM aan de PC hangt en ik met de PC via de GSM op internet kan komen?
GSM is samsung en heeft windows mobile.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
982

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken jouw telefoon niet maar met mijn HTC kan het wel. Ik kan met een USB kabel de telefoon verbinden aan PC of laptop en dan via de wifi ontvanger van de telefoon een netwerkverbinding maken met de PC. Internetten is dan mogelijk. Kijk anders eens op de site van Samsung onder het typenr van je telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou vast wel een manier/app voor zijn maar dit is heel veel zoek en uit pluis werk. Koop een usb wifi stick voor circa €20 euro of een pci kaart met wifi en bouw die in je pc. nu kun je gebruik maken van wifi via de pc zelf. Wat ook kan is een 220 naar ethernet adapter die gebruiken de huidige elektrische kabels in het huis om het internet signaal door te zenden dit is wel vrij prijzig t.o.v. andere alternatieven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding