Hoe kan ik weer youtubefilmpjes bekijken?

Ik krijg steeds de melding: ,,Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.''

Ik heb dit nooit eerder gehad.
Als browser gebruik ik google chrome.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Probeer je cache en cookies eens te legen, dat zou kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Probeer het eens met CTRL + F5 en anders even in en uitloggen op youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je je allernieuwste versie van google chrome gedownload? Probeer anders eens met een andere browser. Of dit kan natuurlijk aan het filmpje zelf liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het altijd als ik een filmpje bekijk en mijn internet verbinding valt weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je surft even naar de website van adobe flash en download de laatste en recentste versie van flash, misschien dat ie t dan weer doet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet een bepaald filter op je pc zitten?
Sindsdien kan ik ook niks van YouTube zien.