waarom is Facebook succesvoller Dan Hyves?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
niko
12 jaar geleden
in nederland is hyve`s nog veel groter dan FB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dat wist ik niet maar waarom is Hyves dan amper internationaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internationaal zijn is geen verplichting.
niko
12 jaar geleden
hyve`s is niet AMPER internationaal.
hyve`s is gewoon niet internationaal.
simpel toch.
FB met hyves vergelijken =appels en peren vergelijken,"as je foel wat ik bedoel".

Antwoorden (5)

Omdat het wereldwijd is en het doet wat minder kinderlijk en chaotisch aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook is wereldwijd, hyves alleen in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve het bovenstaande ook de spelletjes, het feit dat je 'liked' in plaats van 'respecteert', en de like-pagina's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door dat je via facebook het nieuws over grote buitenlandse bedrijven als bijvoorbeeld EA-games in de gaten kan houden.
En veel amerikaanse beroemdheden hebben facebook pagina's die ook nederlandse mensen in de gaten willen houden.

Het komt ook doordat hyves al wat langer populair is in nederland na een tijd gaat het vervelen en gaan mensen iets anders zoeken, facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik persoonlijk vond hyves een beetje chaotische en layout technisch verwarren. De functie is delen maar je moet echt even klikken voordat je er iets op kan plaatsen.
Facebook is voor dummies om zomaar te zeggen. Je kunt heel eenvoudig je account instellingen veranderen en verwijderen. Daarbij staat het tekst scherm direct voor je neus dus je kan gelijk beginnen met typen. Je kan heel makkelijk zien wat de laatste berichten.

Ik denk persoonlijk doordat fac

Toegevoegd na 1 minuut:
facebook simpler opgezet is dan hyves. Daarbij hyves is niet internationaal. Dus vakantie vrienden en verre familieleden kunnen hier niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook als je in het buitenland woont kun je op hyves. Ik ken iemand die in Zuid Afrika woont en op Hyves zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar niemand in het buitenland gaat bedenken, terwijl hij /zij op Facebook zit: Hey, in Nederland hebben ze iets soortgelijks, laat ik me daar eens op aanmelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar ik bedoel te zeggen dat je vanuit het buitenland wel op Hyves kunt inloggen.
Mensen in het buitenland die op Hyves zitten zijn meestal Nederlanders (van origine).
Maar voor buitenlandse vakantievrienden ligt Facebook meer voor de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hi bessy je hebt gelijk maar ik zat te denken aan wat bart aangaf. Als je niet een nederlander bent dan denk je niet van kom laat ik eens hyven.. Facebook is wel internationaal bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, helemaal eens.