Hoe kan ik degene die de cache heeft gemaakt mailen?

Ik heb geocache op mijn i-phone
Maar ik kan de cache niet vinden.
Ik weet dat je om hint kan vragen, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik geocache op het moment ook met mijn mobiel. In contact komen met de legger is moeilihk via de app. Ik raad daarom aan om (op je mobiel) naar geocaching.com te gaan. Daar kan je bij zoeken de naam van de cache intypen en de cache pagina openen. Daar staat de maker. Klik op zijn naam en je komt op zijn profiel. Daar is de optie om hem te mailen. Klik die aan en typ je mail. Het is niet erg makkelijke manier maar een andere weet ik (nog) niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik ben niet zo heel erg thuis in het geocachen, maar uit verhalen van verschillende vrienden heb ik opgemaakt dat de hints ook te vinden zijn op de website
http://www.geocaching.com/

Via deze site kun je ook in contact komen met de persoon die de cache geplaatst heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Website? Via welke app kun je die informatie bekijken? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geochaching.com heeft ook een app voor symbian toestellen :)