Wat is tweetjail?

Deze vraag is al eerder gesteld maar ik snapte de antwoorden niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Dat je over je tweet limiet zit=dat je teveel tweeta hebt geplaatst dat eigelijk mogelijk is endan Kan je niet meer tweeten! Hoop dat je hier wat aan hebt ;) x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wanneer mensen teveel berichten binnen een bepaalde tijdsspanne op Twitter plaatsen.

Dan mag je een tijdje niks doen.

Heel irritant zijn die mensen die zoveel Tweeten. En nog erger zijn de mensen die een special jail-account aanmaken om daar verder te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt tweets in plaats van berichten denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
berichten zijn tweets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Je kan op twitter tweet sturen die iedereen kan lezen en berichten die alleen de persoon kan lezen naar wie je het stuurt.
Net als hier op gv.
Je kan vragen sturen die iedereen kan lezen (tweets)
En berichten (berichten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wow ik weet dondersgoed hoe het werkt hoor. Echter kun je het beter in je antwoorden een beetje algemeen houden zodat iedereen het snapt en niet alleen de mensen die op Twitter zitten. Tweets zijn berichten en DMs zijn privéberichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twitter is niet nederlands ofzo xD
Je hebt tweets en direct messages.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oftwel Tweets zijn berichten en DMs zijn privéberichten. Als ik zeg een privéberichten tegen iemand die Twitter niemand kent dan snapt hij dat. Als ik zeg een DM dan moet ik eerst uitleggen waar het voor staat. Hetzelfde geldt voor Tweets. Een bericht versturen is algemene taal, die iedereen snapt. Of het nou via twitter, sms of whatsapp is dat maakt niet uit. Hoe die programma's het ook niemand het blijft gewoon een bericht versturen van gebruiker a naar gebruiker b. P.s Twitter is tegenwoordig ook in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok. De juigd gebruikt de woorden tweets en berichten.
Oudere gebruiken de woorden berichten en DM's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft niks met de leeftijd van mensen te maken. Het heeft te maken met of ze Twitter gebruiken of niet. Als je het niet gebruikt dan kun je nog begrijpen wat een bericht versturen betekent en wat een privébericht versturen betekent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:')
zo krijgen de spammers geen kans om je lastig te vallen met spam , je moet wel erg veel versturen om daar mee te maken te krijgen zo dacht ik 100 tweets per uur en meer dan 1000 per dag