Zijn er foto album sites waarbij je met een groep personen foto's kunt uploaden naar hetzelfde album?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iedereen het wachtwoord en gebruikersnaam geeft kan je elke site gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dat wil ik dus niet, want dan zien ze ook mijn andere albums.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En een apart account op zo'n site aanmaken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een andere albumsite gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou inderdaad kunnen op een alternatief mailadres, want anders lukt dat niet. Niet echt handig, maar misschien de enige mogelijkheid. Ik wacht even de antwoorden af.

Het beste antwoord

Ja, volop:
4shared, MediaFire, CloudMe, GoogleDocs, MegaUpload, Tuboodle, Dropbox, SkyDrive; allemaal gratis, maar elk met verschillende file size limits, opslagruimte, up- en downloadsnelheden en andere mogelijkheden.
Bij de éen kun je files tot 2G kwijt, bij de ander heb je onbeperkt veel ruimte, bij een derde kun je per directory sharen. Als je er ook nog voor wilt betalen, zijn de mogelijkheden nog veel groter.
Je kunt ze het best even zelf vergelijken, om te zien wat het beste voor jou is.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn veelal geen foto upload sites, maar enkel upload sites. Ik bedoel een site waarbij je dus ook foto's kunt bekijken in een totaaloverzicht of via een slideshow. Inmiddels heb ik Picasa webalbum gevonden, dat is precies goed.

Andere antwoorden (2)

Skydrive van windows live. Daar kan je zelf bepalen wie je toegang geeft tot bestanden bekijken of toevoegen en bewerken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou denken, geef iedereen de naam en het paswoord wat nodig is, en je kunt allemaal je gang gaan. maar soms denk ik simpel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad te simpel gedacht, dan zien anderen al je albums en dat wil je niet.
anneliez
12 jaar geleden
het gaat er toch om dat anderen (groep) er foto's bij kunnen zetten en zien dus. Je moet wel een nieuw album maken, niet het album waar je je eigen prive foto's op hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lukt niet op de manier die je aangeeft. Toegang is vaak geregeld op account niveau. Gelukkig kan het bij Picasa webalbum wel, dus dat werkt voor mij prima.
anneliez
12 jaar geleden
bij de iagenda gaat het wel, dus ik dacht dat het bij foto's ook wel zou lukken