ik wil mijn internet onbeveiligd maken op mijn Htc Wildfire (zodat anderen mensen mee kunnen liften zeg maar) weet iemand hoe dit moet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat willen doen?
Ceeve
12 jaar geleden
Ja wil je gehackt worden of zo.

Het beste antwoord

Bedoel je het mobiel internet?

Dat kan je een router aanmaken

Kan vanaf android 2.2

Je kan het vinden in de instellingen en in het menu met alle applicaties

Gr,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je router zo instellen dat er geen beveiliging meer opzit, dus eerst inloggen en dan beveiligingsopties veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met het internet je draadloze netwerk thuis bedoelt, wil ik je dit afraden. Iedereen kan dan zomaar gebruik maken van je internet/netwerk en dit kan nare gevolgen hebben. ze kunnen bijvoorbeeld zomaar naar de bestanden op je computers in het netwerk kijken.

Er zijn ook routers/access points waarbij je een apart netwerk kan opzetten dat onbeveiligd is. Dit staat dan los van je prive netwerk, waarop je je computers ed. heb aangesloten. Dit doe je door middel van het instellen van een multi SSID omgeving. je maakt dan een SSID beveiligd voor je prive netwerk en een SSID onbeveiligd voor de gasten.

De volgende producten hebben iig zeker die mogelijkheid:

http://www.wificentre.nl/engenius-ecb-9500-high-power-acces-point-client-bridge-wds-wifi-repeater-802-11b-g-n-300mbps-600mw-power-over-ethernet-poe-wep-wpa-wpa2.html

http://www.wificentre.nl/engenius-ecb-3500-high-power-acces-point-client-bridge-wds-repeater-802-11b-g-600mw-power-over-ethernet-poe-wep-wpa-wpa2.html