Dat kan via picasion.

Je voert een paar afbeeldingen en die website maakt er dan een gif van.

Gif is dan weer een geanimeerde afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handige tip! bedankt! +
Je kan het programma Jasc Animation Shop gebruiken. Deze software is gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste programma hiervoor is natuurlijk photoshop. Photoshop CS3 en hoger om precies te zijn. In het adobe cs2 pakket en lager kun je Imageready gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens het gratis PhotoScape:
http://www.photoscape.org/ps/main/download.php
Echt een leuk (Nederlandstalig) programma, met heel veel mogelijkheden! Klik op GIF-animatie en sleep de foto's die je in je Avatar wilt zetten naar het midden van het scherm. Ze komen dan automatisch bovenaan te staan (zie afbeelding). Per foto kun je instellen hoeveel seconden je hem in beeld wilt hebben. En als je dat leuk vindt, kun je ook nog, per foto, overgangseffecten toepassen.

Je kan zoveel foto's aan de animatie toevoegen als je zelf wilt, maar houd er rekening mee dat het GIF-bestand niet te zwaar moet worden. Ook het formaat kun je eenvoudig veranderen: van beeldvullend tot heel klein.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011