Alles in 1 pakket?

Ik ben opzoek naar een alles in 1 pakket en ik vraag me af welke jullie adviseren. Ik zag dat Online het eerste jaar het goedkoopste was maar is dat ook wel een goede aanbieder?

Toegevoegd na 29 seconden:
http://www.allesin1pakketvergelijken.nl/component/content/article/18-zomer-aanbiedingen-alles-in-1-pakketten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

UPC en Ziggo zijn allebei erg goed. Upc is denk ik iets goedkoper.
12 jaar geleden
Ik zou in zo'n geval niet naar de goedkoopste kijken, maar naar de meest betrouwbare en dat is in ons geval UPC.
Natuurlijk zijn er mensen,die het daar niet mee eens zijn, maar ik spreek dan ook van uit onze ervaring.
Wij bellen zelfs geheel gratis naar alle vaste nummers 24-7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UPC is niet overal te ontvangen. Dan moet je wel Ziggo oid nemen.