Hoe/waar kan je gratis (legaal) online films bekijken?

De titel zegt waarschijnlijk genoeg. Hieronder toch nog de nodige uitleg.

Op welke site kan ik gratis films kijken zonder ze te downloaden op je computer.

Andere vraag:
Kan je dit dan ook op je ipod/iphone kijken?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een andere variant op die vraag want ik vraag ook of je die op ipod kan bekijken.

Het beste antwoord

-Eumovies.eu
-kijk-films.com
-ond-films.com

Daar vind je alles op .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is daar ook nederlandse ondertiteling bij?

Andere antwoorden (4)

Eumovies.eu kun je ze gratis kijken en ook op je iPod/iPhone/iPad downloaden weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is daar ook nederlandse ondertiteling bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Of het i in het Nederlands in gesproken
Annswers
12 jaar geleden
die eurmovies, klopt de naam van die site wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet eurmovies het is eumovies.eu Google maar en jij goed lezen!!
Mogelijk met Cydia en dus jailbroken iPod. En anders gewoon op Youtube, er zit veel meer dan je denkt op YT qua films. Tik maar in pulp fiction part 1 ofzo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze nergens écht legaal kijken omdat je voor de kijkrechten moet betalen als je een film wilt zien. Op tv betaal je kikkrechten dmv de reclame die je kijkt. De bovenstaande sites zijn illegaal, maar niemand kan erachter komen dat jij daar films kijkt. (als je een beetje handig bent met computers en je sporen uitwist)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga met je iPhone/iPod naar moviesdatacenter.com en zoek bij de linken van een film naar PUTLOCKER.

Via het programma: DOWNLOAD MANAGER LITE (uit de appstore) kun je de films ook gratis vanaf je Apple apparaat downloaden en opslaan.

Veel plezier