Als NIET vriend van mij op facebook, kan iemand mij een bericht sturen, hoe zet ik dit uit?

Ik wil geen berichten ontvangen van niet-vrienden, ik kom namelijk in een weekblad met een verhaal en heb geen trek in nare reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
56.2K

Het beste antwoord

Meld je aan op Facebook;
- Klik op 'account' rechtsboven op de pagina
- Klik op 'privacyinstellingen'
- Klik op 'instellingen bekijken', deze staat onder het kopje 'contact maken met Facebook' (bovenste kopje)
- De derde keuze van boven staat 'berichten aan jou sturen'. Je kan instellen op iedereen, vrienden van vrienden of alleen vrienden. In jou geval, kan je het beste kiezen voor alleen vrienden. Je ontvangt dan geen berichten van emailadressen die Facebook niet kan bevestigen of deze bij een van je vrienden horen. Het kan tot 24 uur duren voordat de instelling gewijzigd wordt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via je privacy-instellingen kan je aangeven wie jou privéberichten mogen sturen: alleen vrienden, ook vrienden van vrienden, of alle facebookers. Omdat ik nu via m'n iphone reageer kan ik je helaas niet de 'routebeschrijving' geven. Maar met een beetje logisch klikken moet je er kunnen komen!