Als ik bij een groep op facebook aangesloten ben en ik geef een antwoord, kan dit gezien worden als ik mijn voor-en achternaam google. Wat doen ?

Ik vind het niet leuk dat als je mijn naam googled je kunt zien op wat ik antwoord ook al zijn die mensen geen lid van mijn facebook

12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
facebook schend je privacy!

Antwoorden (3)

Je kunt hier niets aan doen. Alles wat je op internet zet, is openbaar. Als je ergens met naam en toenaam staat (zoals op Facebook) en je maakt vanuit die account een opmerking ergens op internet, dan is dat altijd zichtbaar voor iedereen die daarin geinteresseerd is en die de weg weet op internet.
itsme
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook wordt niet geïndexeerd, alleen je profielpagina.
Volgensmij kun je dit niet zien, maar veranderen kan niet.
Als je ergens bij een publieke 'Facebook' groep lid wordt en zet daar berichten neer kan dit door iedereen gezien worden.
Tenzij de eigenaar van deze groep het zo heeft ingesteld dat je lid moet zijn van die groep om deze berichten te lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google indexeert geen berichtjes op Facebook.

Testje: plaats maar eens iets op Facebook en zoek via Google naar wat je geplaatst hebt. Ik heb het geprobeerd en ik vind niets van mezelf terug terwijl ik zo'n beetje alles open heb staan voor iedereen...

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier meer info over indexeren door Google op Facebook: http://www.nowpublic.com/tech-biz/facebook-indexing-will-facebook-index-all-your-info-google-2538349.html