Klopt het wat de site goodgames doet?

Via de site van de postcodeloterij ben ik een aantal maanden geleden op de site van goodgames.nl terechtgekomen. Je kan daar spelletjes spelen en dan krijg je punten. Per 1000 'goodies' krijg je een kans om een prijs te winnen.
Je kunt zelf je prijs uitkiezen waar je op mee wil doen. En elke eerste dag van de maand gaan je punten dan weer op 0.
Nou zijn er in totaal een stuk of 18 prijzen per maand maar bij de uitslagen zijn er altijd maar een stuk of 6 winnaars. Niet alle prijzen gaan er dus uit. Dit wordt nergens vermeld. Ze doen het lijken of je gewoon kans maakt.
Mag dat? Ik was ervan uitgegaan dat het via de postcodeloterij, vriendenloterij en bingoloterij wel betrouwbaar was maar hier heb ik wel mijn vraagtekens bij. Dan worden de kansen wel heel klein en het lijkt mij een soort van misleiding.

Dit staat op hun site:
Hoe kan je prijzen winnen met GoodGames?

Aan het begin van de maand kies je een prijs waarvoor je die maand wilt spelen. Met elke 1.000 Goodies maak je als GoodGamer 1x kans op deze prijs. Hoe meer Goodies je hebt verzameld, des te groter de kans dat je wint. Op de laatste dag van de maand worden alle kansen verzameld en daaruit de winnaars getrokken door de notaris. De eerste dag van de maand begin je weer met 0 Goodies en kun je opnieuw de prijs kiezen waarvoor je die maand wilt spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij moet je dan eens een kijkje gaan nemen op de site van de postcodeloterij enz..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik gedaan maar word daar niet wijzer van.

Antwoorden (1)

Er is natuurlijk een mogelijkheid, dat het aantal deelnemers,dat 1000 goodies heeft verzameld per maand, niet wordt bereikt en dat er daarom minder prijzen uitgedeeld worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had vorige maand iets van 65000 dus 65 kansen maar die prijs is er niet uitgegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was niet goed tot me doorgedrongen, dat je voor elke 1000 punten 1 x mee speelt. Dan zou ik zeggen, dat er iets goed mis is. Kun je daar geen vraag over stellen?
Bij die goodgames bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wil ik ook gaan doen maar wilde hier proberen te achterhalen of het wel mag zo als ik denk dat het gaat. Mag je kansen op prijzen beloven en vervolgens die prijzen niet verloten?