hoe kan je je hotmail veranderen?

hallo, hoe kan je je hotmail account veranderen zonder al je msn contacten opnieuw in te hoeven voegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je je email adres
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik.

Antwoorden (2)

Dit kan niet, je kunt alleen een nieuwe account aanmaken. En dan moet je iedereen weer opnieuw toevoegen.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige juiste antwoord, +
capthavoc
12 jaar geleden
inderdaad waarde collega ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Collega? Straks lijkt het nog op werk ;-)
Je kunt via een omweg dat wel doen, namelijk door een gmailadresje aan te maken, al je contacten etc te importeren van je hotmail (dat kan), en daarna een nieuw hotmail adres aan te maken en daar weer al je gmail contacts importeren. Het is even een omweg, maar dan heb je wel wat je wilt.