Kan iemand die NIET in je lijst staat op Facebook, zien dat je zijn profiel hebt bekeken, zoals dat ook kan bij Linkedin?

Ik bekeek net iemands profiel ( iemand met wie ik helaas gebrouilleerd ben) en toen ik dat 10 minuten later nog een keer wilde doen, kon ik het profiel niet meer oproepen, alsof het niet bestond. Hoe KAN dat? Heeft hij kunnen zien dat ik zijn profiel bekeek en het daarna geblokkeerd?

12 jaar geleden
in: Internet
17.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf het idee dat (wanneer je bent inglogd), dat je dan bij de 'suggesties' komt te staan bij de persoon wiens profiel je bekeken hebt. dat is mijn bevinding, niet iedereen was het er mee eens vorige keer, maar ik ben vrij zeker. voornamelijk als iemand inlogd op de mobiele pagina krijg ik soms 'vriendensuggesties' van mensen die ik niet ken en die ook geen vrienden van me kennen.
Kimath
12 jaar geleden
Bij suggesties komen bij mij alleen mensen te staan waar ik nog nooit van gwhoord heb, laat staan het profiel bekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
suggesties zijn normaliter 'vrienden van vrienden'. 3 gemeenschapp. vrienden of 10 of 5 enz.
Winnetou
12 jaar geleden
Er staan bij suggesties bij mij soms ook mensen die geen gemeenschappelijke vrienden hebben of zijn, inderdaad wild vreemden, zoals bij Kimath..maar ook wel eens vrienden van vrienden, het wisselt dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wanneer je op je mobiel inologd (mn laptop is kapot, dus moet wel) zie je een ander patroon in de suggesties. maargoed, het is een vermoeden, laat ik het daar maar op houden.

Het beste antwoord

Facebook heeft geen optie dat je kan zien wie je profiel bekijkt of niet.

Toegevoegd na 44 seconden:
Het kan zijn dat hij/zij je geblokkeerd heeft, maar dat is dan waarschijnlijk toevallig vlak daarna gebeurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
‘Kan ik zien wie mijn profiel bekijkt of hoe vaak mijn profiel wordt bekeken?
Nee, Facebook heeft geen functie waarmee je kunt zien wie jouw profiel bekijkt (of delen daarvan, zoals je foto’s). Toepassingen van externe ontwikkelaars kunnen deze functionaliteit ook niet bieden. Toepassingen die beweren dit wel te kunnen, worden wegens schending van het Facebook-beleid verwijderd. Je kunt toepassingen rapporteren die ongeloofwaardige beloftes doen door te klikken op ‘Toepassing rapporteren’ onder aan de informatiepagina van de toepassing of door te klikken op ‘Rapporteren’ onder aan een willekeurige pagina binnen de toepassing.’
Kimath
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Waarom een min?

Andere antwoorden (1)

Nee hoor geen zorgen dat kan niet. Ik kijk ook altijd Nasr die van de mensen met wie ik niet praat.