Als iemand je wilt volgen op Twitter, moet je dan eerst je goedkeuring geven?

Of kan iedereen je ongevraagd volgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

dat kun je instellen bij instellingen > privacy > protect my tweets. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan krijg je op de homepagina, als je ingelogd bent, rechtsbovenin een melding met bijvoorbeeld 1 new follower request. Vervolgens kun je daar op klikken en diegene toestemming geven om jou te volgen. Je kunt diegene dan ook terugvolgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt ook een mailtje met iets van: Jan Jansen wil u volgen op twitter. Het nadeel van een protected account is dat het geen nut heeft om hashtags te gebruiken en mensen kunnen je tweets niet 'retweeten'

Andere antwoorden (4)

Nee. Dat hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan, je kan je profiel beveiligen waardoor je mensen wel eerst toestemming moet geven om te volgen maar dat hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door je privacy instellingen te wijzigen kun je instellen of je wel of niet door iedereen gevolgd kan worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan bij instellingen kan je dat veranderen