Hoe kan ik tv kijken via mijn pc in Vlaanderen?

Heb geen tv, wil er ook geen in huis halen maar enkel tv kijken via pc. Heb momenteel geen kabelabonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je een pc hebt die vista of windows 7 draait kan je bij bureaublad gadgets een mini tv downloaden en daarmee kan je wel een aantal zenders kijken of je kan op sites van de omroepen allerlei programmas kijken waneer je ma wilt