kan je op Versio een website kopen?

Kan ik er dan ook text en zo opzette als ik er een koop? of is dit is heel anders (ik hoef geen webhost, maar een domain)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ingerichte websites kun je niet op Versio.nl kopen.

Wel kun je er domeinnamen registreren, en ruimte kopen om vervolgens je website op te zetten.

Als je gerichte vragen hebt, kun je daarvoor het beste contact opnemen met sales@versio.nl