bestaat er een site die je gratis een .com website geeft voor een (bepaalde) periode?

Toegevoegd na 6 minuten:
of .nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Helaas, gratis domeinnamen zijn er niet... die zul je moeten kopen.. "shop" wel goed als je er 1 wilt, sommige zijn heel duur, sommige goedkoper... kost maar een paar euro per jaar.... (als je alleen je domein neemt, zonder hosting)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee...... .com is zelfs redelijk beschermt, die krijg je geloof ik niet zomaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onzin. als een .com domeinnaam beschikbaar is, dan kan elke willekeurige persoon die kopen. waar haal je dit nou vandaan?
volgens mij zijn er zat gratis websites en domeinnamen te krijgen. heb er ook n paar. je zit dan wel met restricties in je naam, opbouw van de site, content reclame etc. google gewoon op gratis website of free website en zoek maar uit. wil je je eigen domein hebben dan kost je dat effectief n paar tientjes per jaar tenzij je de naam moet overkopen. in principe kost een domeinnaam alleen administratiekosten.