Met ipod smsen

Is het mogelijk om met een ipod touch4 ( liefst zonder jailbreak) te smsen zonder dat de andere gebruikers daar een app oid voor nodig hebben?

Alvast dank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Nee, het is een iPod en geen telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan alleen met een iPhone, want je kan alleen smsen als je een nummer hebt, dus een simkaartje
en je kan geen simkaart in een ipod touch doen, dus je kan ook niet smsen
dus als je wilt smsen moet je een iPhone kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp zou kunnen maar dat voldoet niet aan jouw eisen. Je hebt er een Jailbreak voor nodig want het is een iPod en geen iPhone (Whatsapp is bedoelt voor iPhone) en de app moet op andere iPod/iPhones staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel maar dan heb je een speciaal hoesje nodig voor om je ipod, kijk maar eens rond op deze website: http://www.peel520.net/