Be Right Back oftewel ik ben zo terug

Toegevoegd na 3 minuten:
Word in de meeste gevallen gebruikt als je snel even moet doen en je vrienden willen informeren op Hyves, MSN, Twitter, enz dat je even afwezig bent. De afkorting biw is "ben ik weer" wat dus aangeeft dat je er weer bent.
AFK is ook bekend en een alternatief voor brb en AFK betekend Away From Keyboard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Be Right Back = ben zo terug. Gebruik je niet alleen op hyves hoor. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BRB = be right back
In het nederlands betekend het "ik ben zo terug"
Het is een afkorting die veel mensen gebruiken op twitter,msn,hyves en ga zo maar door. Vele mensen gebruiken de afkortingen en er zijn er nog vele meer zoals:
biw = ben ik weer "je bent weer terug'.
En ga zo maar door, bij de bron staat een site voor alle afkortingen die er zijn en die ze gebruiken,
ik hoop dat dat genoeg is veel succes!